دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ راغب رگ خواب

همینک ترانه زیبای راغب بنام رگ خواب را دانلود کنید و از رسانه دانلود موزیک گوش دهید

Exclusive Song: Ragheb – Rage Khab With Text And Direct Links In downloadsmusic

دانلود آهنگ راغب رگ خواب

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو خوبا تکی دست خوش تو رفتی به کی دست خوش
نمیاد روی دستت تو دنیا کسی دست خوش
مثل پنجه ی آفتاب شدی زیبا شدی دست خوش
به جز عشق تو دیگه توی این دل خبری نیست
تا تو هستی تو قلبم دیگه از غم اثری نیست
تا ابد با همیم عشق من و تو گذری نیست
فقط تویی باب دلمو بلدی رگ خواب دلمو
ما دو تا یکی شدیم باهم و من و تو نداریم

دانلود موزیک
وقتی که تو چشمای تو خودمو میبینم
حس میکنم عاشق ترین آدم زمینم
با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من
چشای تو عقل از سر من میپرونه
حسی که من دارم اسمش جنونه
با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من
فقط تویی باب دلمو بلدی رگ خواب دلمو
ما دو تا یکی شدیم باهم و من و تو نداریم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

راغب رگ خواب

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

راغب رگ خواب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.