دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ راغب گل سفید آرزو

ترانه زیبای راغب بنام گل سفید آرزو با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Ragheb | Gole Sefid Arezoo With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ راغب گل سفید آرزو

♩♬ تکست ترانه گل سفید آرزو با صدای راغب ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دوست دارم پاشم از خوابو تموم شه دردامو
زندگی کنم دیگه با خیال آسوده
پاشم از جامو باشه فردا و
یکی بهم بگه همه اینا خواب بوده
پاک کنم اشکامو ببینی سرپامو
بگی چطوری تو بگم حال من خوبه
گوش کنی حرفامو بگی من اینجامو
روزایی که حالمونو بد کرد تمومه
بیا ببین که حال عشق بدون تو بدتر شده
بروزترین سایت دانلود موزیک
گل سفید آرزو پژمرده و پرپر شده
بیا که دریاچه بغض پشت چشای بستمه
رو صورتم باریده اشک یه شاخه گل تو دستمه
دوریت بغضمو داره میشکونه خیابون پر نم نم بارونه
دلم آرومه ولی داغونه دلم واسه خودم تنگ شده دیوونه
میشه باز بیای مث قبلنا همه دور هم جمع بشیم تو خونه
دمای غروب میفتم یادت همه دنیا انگاری واسم زندونه
بیا ببین که حال عشق بدون تو بدتر شده
گل سفید آرزو پژمرده و پرپر شده
بیا که دریاچه بغض پشت چشای بستمه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

راغب گل سفید آرزو

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.