دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ رامین بی باک عاشق دیوونه

ترانه زیبای رامین بی باک بنام عاشق دیوونه با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Song By : Ramin Bibak – Asheghe Divoone With Text And Direct links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ رامین بی باک عاشق دیوونه

♩♬ تکست ترانه عاشق دیوونه با صدای رامین بی باک ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

چی میشه بگی که دلتنگیات باز دوباره تورو داره میکشه به خونه
چی میشه بگی که دلت تنگ شده واسه دیوونه بازیام نگی تو دلت میمونه
ای وای از دلم اگه از تو بی خبر باشه هیچ کسی جز خودت نمیتونه تو دلم جا شه
ای وای از دلم اگه از تو بی خبر باشه هیچ کسی جز خودت نمیتونه تو دلم جا شه
فقط چشای تو قلبمو میلرزونه حس میون مارو آخه کی میدونه
دنیا منو از چی میترسونه تو داری یه عاشق دیوونه
فقط چشای تو قلبمو میلرزونه حس میون مارو آخه کی میدونه
دنیا منو از چی میترسونه تو داری یه عاشق دیوونه
بروزترین سایت دانلود موزیک
تو عمق چشام میبینی خودت چجوری دوست دارم
عشق من مال توئه همیشه دنبال توئه غیر تو مگه کیو دارم
ای وای از دلم اگه از تو بی خبر باشه هیچ کسی جز خودت نمیتونه تو دلم جا شه
ای وای از دلم اگه از تو بی خبر باشه هیچ کسی جز خودت نمیتونه تو دلم جا شه
فقط چشای تو قلبمو میلرزونه حس میون مارو آخه کی میدونه
دنیا منو از چی میترسونه تو داری یه عاشق دیوونه
فقط چشای تو قلبمو میلرزونه حس میون مارو آخه کی میدونه
دنیا منو از چی میترسونه تو داری یه عاشق دیوونه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رامین بی باک عاشق دیوونه

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.