دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ شمع هارو روشن کن از اشوان

همینک ترانه اشوان بنام شمع هارو روشن کن همراه با متن و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک

شعر : اشوان و نازنین مشرفی / آهنگسازی : اشوان / تنظیم کننده : سعید شمس

Download New Song By : Ashvan – Shamharo Rohsan Kon With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ شمع هارو روشن کن از اشوان

🎵تکست ترانه شمع ها رو روشن کن با صدای اشوان 🎵

♪♪♫♫♪♪♯

اینبار شوخی نیست نگیر جلو رامو فهمیدی من میرم میگیری دستامو
میگی عوض میشم فرصت میخوای از من شرمنده من دیگه خیلی ازت خستم
شمعارو روشن کن این آخرین باره یه دل سیر نگات خدانگهدارت
چیزی نگو دیگه دعا کن هی برام دعا کن بعد از این از تو فکر تو درام
گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن بوی خیانته دیگه نه تو نه من
تصادفی نبوده این همه عادت منم مث تو از این تنهایی دلگیرم
میمرم ولی هرجوری بشه اینبار تقاص جفتمونو از تو میگریم
با اینکه پیر شدم به پای تو اما تورو کشتم تو هر گریه تو هر قطره
تنها چیری که میمونه ازت اینجا یه چنتا تار مو و بوی اون عطره
بروزترین سایت دانلود موزیک
همجوره سوختم و ساختم بازیرو باختم ولی مث پرنده ای یه شبه هوایی شدی پریدی
تو خودت باعث شدی که من تنها برم تو اوج بی رحمی
یروزی میفمی کی بودم برات الان هنوز داغی نمیفهمی
شمعارو روشن کن این آخرین باره یه دل سیر نگات خدانگهدارت
چیزی نگو دیگه دعا کن هی برام دعا کن بعد از این از تو فکر تو درام
گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن بوی خیانته دیگه نه تو نه من
تصادفی نبوده این همه عادت منم مث تو از این تنهایی دلگیرم
میمرم ولی هرجوری بشه اینبار تقاص جفتمونو از تو میگریم
با اینکه پیر شدم به پای تو اما تورو کشتم تو هر گریه تو هر قطره
تنها چیری که میمونه ازت اینجا یه چنتا تار مو و بوی اون عطره

♪♪♫♫♪♪♯

اشوان شمع ها رو روشن کن

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.