دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن

ترانه زیبای شهاب مظفری بنام دلبریتو کمترش کن با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Shahab Mozaffari – “Delbarito Kamesh Kon” With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن

♩♬ تکست ترانه دلبریتو کمترش کن با صدای شهاب مظفری ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمترش کن
دلم عاشقه بیشتر از این نذار عاشقت شم داره میره قلبم بیا باورش کن
حدی داره دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحاله نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحاله نصف کاره
بروزترین سایت دانلود موزیک
میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات
یه آدم توی زندگی غیر اینکه کسی مث تو داشته باشه مگه چیری میخواد
حدی داره دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحاله نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحاله نصف کاره
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.