دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ شهرام شکوهی دلبر طناز

ترانه زیبای شهرام شکوهی بنام دلبر طناز با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر : مهرزاد امیرخانی / تنظیم کننده : کوشان حداد

Exclusive Song: Shahram Shokoohi – “Delbare Tanaz” With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ شهرام شکوهی دلبر طناز

♩♬ تکست ترانه دلبر طناز با صدای شهرام شکوهی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

تو هستی منی تو مستی منی جهانو دور من نگردون از جا نکن منو آتیش نزن منو اشاره کن بباره بارون
نکن تو هی ناز دلبر طناز دیوونه تر از این نمیشم دلبر طناز من که به هر ساز رقصیدمو نموندی پیشم
ماهی مهتابی خوبی جذابی خراب مستی چشاتم داغم تب دارم عشقم بیمارم مریض حال خنده هاتم
ماهی مهتابی خوبی جذابی خراب مستی چشاتم داغم تب دارم عشقم بیمارم مریض حال خنده هاتم
بروزترین سایت دانلود موزیک
نکن تو هی ناز دلبر طناز دیوونه تر از این نمیشم دلبر طناز من که به هر ساز رقصیدمو نموندی پیشم
نکن تو هی ناز دلبر طناز دیوونه تر از این نمیشم دلبر طناز من که به هر ساز رقصیدمو نموندی پیشم
ماهی مهتابی خوبی جذابی خراب مستی چشاتم داغم تب دارم عشقم بیمارم مریض حال خنده هاتم
ماهی مهتابی خوبی جذابی خراب مستی چشاتم داغم تب دارم عشقم بیمارم مریض حال خنده هاتم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

شهرام شکوهی دلبر طناز

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.