دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ علیرضا پویا نگاه خاص

آهنگ جدید علیرضا پویا بنام نگاه خاص با دو کیفیت 320 و 128 همراه با متن از رسانه دانلود موزیک

تنظیم کننده : امیر پدرام / آهنگسازی و شاعر : میثاق راد

Exclusive Song: Alireza Pouya – Negahe Khas With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ علیرضا پویا نگاه خاص

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

عادتشه بیاد دلبری کنه بره رد کارش

میدونه که دلم عاشق دلشه وصله به حالش

میلرزه دله هر کسی که رد میشه از کنارش

نمیدونم اگه نباشه دلو میکنم چیکارش

دلم واسه دلش پر میزنه گیر نفساشه

میخوام بمونه عاشق دلم همیشگی باشه

میدونه دلم جوره با دلش همجوره پاشه

زندگی من وصله صدای خنده هاشه

بروزترین سایت دانلود موزیک

میمیره دلم واسه تو واسه اون نگاه خاص تو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اهنگ از روز اول یادته

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.