دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بیا

ترانه زیبای علی عبدالمالکی بنام بیا با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Song By : Ali Abdolmaleki | Bia With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بیا

♩♬ تکست ترانه بیا با صدای علی عبدالمالکی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

یاد تو افتادم باز دوباره زل میزنم به همون ستاره
که میگفتی مال دوتامونه دلتنگی چه حس بدی داره
یعنی دل تو هم برام تنگه نگاه کن آسمون چه قشنگه
شاید بگی عین خیالم نیست خبر نداری از دل من که
اگه واسه گریت شونه میخوای بیا بیا بیا اگه بازم یه دیوونه میخوای بیا بیا بیا
دلم واسه دیدن تو لک زده که منم پشتتو خالی کنم بده که
اگه واسه گریت شونه میخوای بیا بیا بیا اگه بازم یه دیوونه میخوای بیا بیا بیا
دلم واسه دیدن تو لک زده که منم پشتتو خالی کنم بده که
بروزترین سایت دانلود موزیک
دلت هرجا از هرکی شکست خبرم کن
اگه بارون رو شیشه نشست خبرم کن
اگه صبح اگه شب اصلا هر موقع خواستی
واسه درد و دلات یکی هست خبرم کن
اگه واسه گریت شونه میخوای بیا بیا بیا اگه بازم یه دیوونه میخوای بیا بیا بیا
دلم واسه دیدن تو لک زده که منم پشتتو خالی کنم بده که
اگه واسه گریت شونه میخوای بیا بیا بیا اگه بازم یه دیوونه میخوای بیا بیا بیا
دلم واسه دیدن تو لک زده که منم پشتتو خالی کنم بده که

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

علی عبدالمالکی بیا

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.