دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ ماکان بند برمودا

موزیک جدید و شنیدنی از گروه ماکان باند بنام برمودا همراه با متن و دو کیفیت عالی از دانلود موزیک

Download New Song BY : Macan Band | Bermoda With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ ماکان بند برمودا

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

قربون موج دریای سیاه موهات♬♫
قربون گرمای تابستونی دستات
میخندی کل قلبم به تکون میوفته♬♫
تو عشقت عمرا این حس از پا بیوفته
زندگی هیچه نباشی تو خدا کشیده نقاشیتو♬♫
واسه چشمام فقط واسه چشمام
فکر دل منم یکم باش خودتو بذار یکم جاش♬♫
آخه سخته نداشتنت سخته
ندیده میگم مکمل همیم اینو یادت بمونه♬♫
من زندگیم ازت شب و روز شده پر از نشونه
بروزترین سایت دانلود موزیک
خبری از کشتی های نگاه من عاشقو نداری♬♫
تو برمودای چشای ناز تو غرق شدن و فراری
طرز رفتارت دلبر و نابه♬♫
خشکم میزنه میبینمت
حس میکنم خوابه♬♫
پیچ موهاتو که نگم اصلا
جاده چالوسیه واسه خودش دیگه رسما♬♫
ندیده میگم مکمل همیم اینو یادت بمونه
من زندگیم ازت شب و روز شده پر از نشونه♬♫
خبری از کشتی های نگاه من عاشقو نداری
تو برمودای چشای ناز تو غرق شدن و فراری♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ماکان بند برمودا

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.