دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ مجید خراطها استرس

ترانه زیبای مجید خراطها بنام استرس با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Majid Kharatha | Stress With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ مجید خراطها استرس

♩♬ تکست ترانه استرس با صدای مجید خراطها ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اون میدونست که من چقدر استرسی میشم شبا
فکر و خیال بد فقط ! بجاش میاد پیشم شبا
هر روز باهاش حرف میزدم ، میتونست عادتم نده
دلواپسی و استرس اون میدونست واسم بده
چطور میتونه که منو ول کنه تو دلواپسی
چند روز نپرسه حالی از اسن آدم استرسی
مگه میشه رفته باشه واسه همیشه
یعنی یکی بهتر از من تو زندگیشه
اگه من دیوونشم تقصیر من نیست که
کاش یه بار بجای من اون استرسی شه
ببینم باز بی خبر میگه خداحافظ
نه نمیتونه نمیشه
بروزترین سایت دانلود موزیک
مگه میشه که دلش تنگ نشه یکبارم
یا ندونه شب بیداری هاش رو بیدارم
مگه میشه حسی بم نداشته از اول
نه نمیشه من پیاماشو هنوز دارم
میشه از یادم بره واسهٔ همیشه
نه نمیتونم نمیشه
به هیچکسی چیزی نگفت پیغامی هم برام نذاشت
کجا بودش چیکار میکرد ؟ که زنگ من رو برنداشت
از اولش میترسیدم یه روزی از دستم بره
اون از این عادتا نداشت بدون من جایی بره
یه روز میفهمه حالمو یه روز به حرفم میرسه
اونیکه آرومش میکرد ، خودش پر از استرسه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مجید خراطها استرس

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.