دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ محسن لرستانی بازم معرفت داشت

هم اکنون دانلود آهنگ محسن لرستانی بازم معرفت داشت همراه با متن و کیفیت عالی

Exclusive Song: Mohsen Lorestani – “Bi Kas” With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ محسن لرستانی بازم معرفت داشت

♪تکست ترانه بازم معرفت داشت با صدای محسن لرستانی ♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

♪♭ هَمه توی خواب نازو منم تو فکر چشمای ناز او ♪♭

♪♭ بیاد روزایی که من می‌رقصیدم هی با ساز او ♪♭

♪♭ نفس‌گیر ترین دقایق ، نتونست بمونه عاشق ♪♭

♪♭ بازم معرفت داشت بهونه نیاورد روراست گفت اونو میخوام ♪♭

♪♭ از من معذرت خواستو گفت خیلی مردی ♪♭

♪♭ شرمندتم اون رو میخوام ♪♭

بروزترین سایت دانلود موزیک

♪♭ به پهنای صورت براش گریه کردم غمو هِدیه کَردم به قلبم ♪♭

♪♭ براش قرض کردم ، براش نذر کردم ♪♭

♪♭ بمونه تا تسکین بشه درد‌ام ♪♭

♪♭ اگه زیر چشمام گود اُفتاد تو شهر چُو اُفتاد ♪♭

♪♭ که فِلانی بی کس شد ، اَگه دیدی غرورم له شد ♪♭

♪♭ زِندگیم مشکل شد ، چون زمانه بر عکس شد ♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بازم معرفت داشت بهونه نیاورد محسن لرستانی

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.