دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ من که جاشو پر نکردم

ترانه جدید و بسیار زیبای صدای محسن یگانه بنام من که جاشو پر نکردم را همینک از رسانه دانلود موزیک گوش دهید

Exclusive Song: Mohsen Yeganeh – Pareye Tanam With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ محسن یگانه من که جاشو پر نکردم

♩♬ تکست ترانه جاشو پر نکردم با صدای محسن یگانه ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نعره های بی امونم گوشه آسمون و کر کرد♫♪
مگه فریادمونشنید که داره دیر میشه برگرد
آی به گوشش برسونین کسی جز من نمیتونه♫♪
کوله باره غصه هاشو روی دوشش بکشونه
این همه پیغوم و پسغوم می فرستم که بدونه♫♪
داره دلواپسی دنیامو به آتیش می کشونه
من که جاشو پر نکردم شاید اصلا نمی دونه♫♪
آی به گوشش برسونین یکی اینجا نگرونه
بروزترین سایت دانلود موزیک
نمی تونم بی تفاوت رو گذشته پا بذارم♫♪
اون که پاره تنم بود چجوری تنها بذارم
آی به گوشش برسونین کسی جز من نمیتونه♫♪
کوله باره غصه هاشو روی دوشش بکشونه
این همه پیغوم و پسغوم می فرستم که بدونه♫♪
غم دلواپسی داره دنیامو به آتیش می کشونه
من که جاشو پر نکردم شاید اصلا نمی دونه♫♪
آی به گوشش برسونین یکی اینجا نگرونه
نمی تونم بی تفاوت رو دلش پا بذارم اون که پاره تنم بود♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آهنگ من که جاشو پر نکردم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.