دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ محمد علیزاده تاج سر

ترانه جدید و بسیار زیبای محمد علیزاده بنام تاج سر را همینک از رسانه دانلود موزیک گوش دهید

شعر : مهرزاد امیرخانی / آهنگسازی : محمد علیزاده / تنظیم کننده : علی تیرداد

Exclusive Song: Mohammad Alizadeh – Taje Sar With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ محمد علیزاده تاج سر

♩♬ تکست ترانه زیبای تاج سر با صدای محمد علیزاده ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بدتو نمیشه گفت بذار بزنن حرفای مفت
حسودی میکنن نمیخوان ببین دل من و تو شه جفت
کار یواشکی ممنوع و غرای الکی ممنوع
کلافه میشم و آرومم میکنی واسه همه اینا ممنون
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر
تو که بلدی دلمو ببر کارت همینه میکنی آدم عاشقو عاشق تر
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر
تو که بلدی دلمو ببر کارت همینه میکنی آدم عاشقو عاشق تر
بروزترین سایت دانلود موزیک
دور و ورت هرکیه بگو برن بقیه
من خوشمه بینمون دوتایی باشه هرچیه
آخه میدونی عشق تویی اونی که میخوامش تویی تو
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر
تو که بلدی دلمو ببر کارت همینه میکنی آدم عاشقو عاشق تر
تاج سر آتیش میزنه چشای تو به دل من خاکستر
تو که بلدی دلمو ببر کارت همینه میکنی آدم عاشقو عاشق تر

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

محمد علیزاده تاج سر

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.