دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ دارم میرم سربازی گریه نکن یار

ترانه جدید و بسیار زیبای مرتضی جعفرزاده بنام دارم میرم سربازی را همینک از رسانه دانلود موزیک گوش دهید

Exclusive Song: Darm Miram Sarbazi With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ مرتضی جعفرزاده دارم میرم سربازی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دارم میرَم سَربازی گریه نَکن یار خُدانگهدار خُدانگهدار

دارم میرم لَب مَرز بدون دِلدار گریه نکن یار خُدانگهدار

مُراقب مادَر پیر مَنم باش گریه نکن یار خدانگهدار

دِل اون بشکنه میباره چشماش گریه نکن یار خدانگهدار

آی گریه نَکن یار خدانگهدار گریه نکن یار آره خُدانگهدار

قِسمت مَن شی آره میشی تو الهی قِسمت نباشی میشی عَکس یادگار

بروزترین سایت دانلود موزیک

چه شبهایی که مَن تا صُبح رو بُرجک آی گریه کردم

مُرخصی داشتمو اما نخواستم پیشت برگردم

بَرگردم و ببینم با چشم گریون دورت شُلوغه دورت شلوغه

هَمه قولایی که بهم تو دادی فقط دروغه آره دروغه

آی گریه نَکن یار خدانگهدار گریه نکن یار آره خدانگهدار

قِسمت مَن شی آره میشی تو الهی قِسمت نباشی میشی عَکس یادگار

میگن بری سَربازی واسه خودِت مَرد میشی ذره ذره آب میشی توی آموزشی

خدا ازت نگذره اینه رَسم عاشِقی تا بَرگردم ببینم عِشق یکی دیگه شی

آی گریه نَکن یار خدانگهدار گریه نکن یار آره خدانگهدار

قِسمت مَن شی آره میشی تو الهی قِسمت نباشی میشی عَکس یادگار

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دارم میرم سربازی گریه نکن یار

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.