دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ مهدی یغمایی میخوام عزیزت شم

ترانه زیبای مهدی یغمایی بنام میخوام عزیزت شم با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Mehdi Yaghmaei – Mikham Azizet Sham With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ مهدی یغمایی میخوام عزیزت شم

♩♬ تکست ترانه میخوام عزیزت شم با صدای مهدی یغمایی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

قدم میزنم توی شهری که ما یه روزایی با هم قدم میزدیم♩♬
یه جاهایی اونقد عاشق شدیم زمین و زمانو بهم میزدیم
همه خوبی هارو یه جا داشتی و با تو انگاری هیچی مشکل نبود♩♬
به جز صورت پاک و خندون تو دیگه هیچ جا ماهی کامل نبود
میخوام عزیزت شم من سر به راهت شم بهم نگاه کنی محو نگاهت شم♩♬
دیر اومدم اما موندیم این بار دستای خالیمو به روی من نیار
میخوام عزیزت شم من سر به راهت شم بهم نگاه کنی محو نگاهت شم♩♬
بروزترین سایت دانلود موزیک
دیر اومدم اما موندیم این بار دستای خالیمو به روی من نیار♩♬
با هر دوست دارم از آدما چقد راحت دلم رفت هوایی شدم
چقد دور این آدما گشتم و تو موندی صبورانه پای خودم♩♬
کنار منی دستمو ول نکن یه دریای آبی رو واسم بساز
بغل کن بغل کن منو خالقم یه عید حسابی رو واسم بساز♩♬
میخوام عزیزت شم من سر به راهت شم بهم نگاه کنی محو نگاهت شم
دیر اومدم اما موندیم این بار دستای خالیمو به روی من نیار♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مهدی یغمایی میخوام عزیزت شم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.