دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید هوروش بند زیر بارونا گمم

آهنگی جدید از هوروش بند با عنوان زیر بارونا گمم را میتونید از رسانه دانلود موزیک گوش دهید

Exclusive Song: Hoorosh Band | Zire Baroona Gomam With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ هوروش بند زیر بارونا گمم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یه من یه تو یه فاصله یه عشق یه بغض یه خاطره خفم میکنه♫♪
یه شب به جای دست تو خیابونای شهر منو بغل میکنه…
زیر بارونا گمم یعنی بی تو چی میشه تا بهت فکر میکنم بوی عطرت میپیچه♫♪
همه جز تو دورمن بیا داره دیر میشه الان الان الان الان تو بی من کجایی…
بیا بذار میون دست تو گم شم بیا دوباره از خودم بی خورد شم♫♪
بیا بهم بگو که بعد تو به چی دل خوش شم …
بروزترین سایت دانلود موزیک
زیر بارونا گمم یعنی بی تو چی میشه تا بهت فکر میکنم بوی عطرت میپیچه♫♪
همه جز تو دورمن بیا داره دیر میشه الان الان الان الان تو بی من کجایی…
فاصلمون کم نمیشه حتی با دوریتم بیخیال هرکی میشم بیخیال تو که نه♫♪
بی تو دارم طعم تلخ این روزا رو میچشم هی …
زیر بارونا گمم یعنی بی تو چی میشه تا بهت فکر میکنم بوی عطرت میپیچه♫♪
همه جز تو دورمن بیا داره دیر میشه الان الان الان الان تو بی من کجایی…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هوروش بند زیر بارونا گمم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.