دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ پویا بیاتی عاشق

ترانه زیبای پویا بیاتی بنام عاشق با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Pouya Bayati | Ashegh With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ پویا بیاتی عاشق

♩♬ تکست ترانه عاشق با صدای پویا بیاتی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

میبینی من دارم میمیرم اما به روت هم نمیاری
من تو قلبم عشقو احساسه تو قلب سنگت چی داری
میبینم دنیامو بعد از تو بعد از تو اصلا دنیایی نیست
چی شد که فهمیدی واسه من تو قلب بی رحمت جایی نیست
با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه
با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه
برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه
با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری
میری دم رفتن نفسای منو میگیری
بروزترین سایت دانلود موزیک
حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری این بخت دل تنهامه
عاشق یعنی من که بی تو قلب حساسم میمیره
یعنی من که دلم پیش چشمای تو گیره
وقتی که عکساتو میبینم نفسم میره
عاشق یعنی من که با هر آهنگی یادت میوفتم
یعنی من که درگیرم با این حال آشفتم
گفته بودم یک روزی تو میری دیدی گفتم
با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه
با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه
برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

پویا بیاتی عاشق

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

پویا بیاتی عاشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.