دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی عاشق شدم

ترانه زیبای گرشا رضایی بنام عاشق شدم با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر : یاحا کاشانی / آهنگسازی : گرشا رضایی / تنظیم کننده : انوش تقوی

Exclusive Song: Garsha Rezaei | Ashegh Shodam With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ گرشا رضایی عاشق شدم

♩♬ تکست ترانه عاشق شدم با صدای گرشا رضایی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حواست هست هر لحظه به حالم تو مثل کوه وایسادی کنارم
تو که مرهم دردامی همیشه نباشی حس آرامش ندارم
تو جنگیدی به عشق من شب و روز تو فهمیدی که من تو اضطرابم
تو‌ از خودت به عشق من گذشتی که من با یه دل آروم بخوابم
عاشق شدم پای خودم آغوش تو امنه برام
با دلبری هر جا بری با تو تو آتیشم میام
بروزترین سایت دانلود موزیک
تو که تو بدترین روزای عمرم به داد نفسای من رسیدی
نذاشتی که منو از تو بگیرن صدامو از ته قلبم شنیدی
عاشق شدم پای خودم آغوش تو امنه برام
با دلبری هر جا بری با تو تو آتیشم میام
عاشق شدم پای خودم آغوش تو امنه برام
با دلبری هر جا بری با تو تو آتیشم میام
تو که مرهم دردامی همیشه نباشی حس آرامش ندارم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

گرشا رضایی عاشق شدم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.