دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ گشتم شب بی ستاره موندم پای تو دوباره

دانلود کنید ترانه زیبای جدید علیرضا روزگار بنام تورو تو کی با کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک

Exclusive Song: Alireza Roozegar – Toro To Ki With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ گشتم شب بی ستاره موندم پای تو دوباره

🎵تکست ترانه تورو تو کی از با صدای علیرضا روزگار 🎵

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم♬♫♪
من تورو تو کی من تورو تو کی من تورو تو کی من تورو تو کی
واسه کی داری تب ای وای نفهمه که برنجه ازت انگار♬♫♪
واسه کی داری تب ای وای نفهمه که برنجه ازت انگار
گشتم شب بی ستاره موندم پای تو دوباره این پا و اون پا نکن♬♫♪
قلبت شاید آهنی تو حرفات ولی با منی حستو حاشا نکن
بروزترین سایت دانلود موزیک
منو میکشی آخر دلت دیگه نداره باور که مال منی من با توام♬♫♪
نمیدونی که سخته اگه یارتو ببینی که بخته داره وا میشه از رو سرت
من تورو تو کی من تورو تو کی من تورو تو کی♬♫♪
شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم♬♫♪
شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آهنگ گشتم شب بی ستاره موندم پای تو دوباره

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.