دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی به تو چه

ریمیکس زیبای علیرضا طلیسچی بنام به تو چه با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Remix : Alireza Talischi – Be To CheWith Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی به تو چه

♪♭ تکست ریمیکس به تو چه با صدای علیرضا طلیسچی ♪♭
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اصلا چشات قشنگ نبود دروغ میگفت دلم بهت
واسه تو تنگ نبود تو خیلی واردی دلم اصلا زرنگ نبود
فقط تورو میخواست لیاقتش یه زنگ نبود
راحتم بذار میخوام مرورشون کنم
خاطرات اون تویی که شکل تو نبود
میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه
مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه
دل من دیگه خیلی بجنگ نیست
واسه من دیگه هیچی قشنگ نیست
تو فقط منو خواستی بهم بگو کی
یه موقع هایی یادم بیوفت من هرچی باشم خاطرم
بروزترین سایت دانلود موزیک
من همونم که حاضر شدم هر موقع که گفتی برم
هنوزم هرجا گریت گرفت و شونه نداشتی من حاضرم
یه موقع هایی یادم بیوفت که امواجش اینورام حس بشه
دیگه مهم نیست چی بهم میگن و هرچی تو فکر کنی اسمشه
میدونم این قشنگ نیست که چشمام هر دم به دقیقه قرمز بشه
میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه
مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه
دل من دیگه خیلی بجنگ نیست
واسه من دیگه هیچی قشنگ نیست
تو فقط منو خواستی بهم بگو کی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ریمیکس علیرضا طلیسچی به تو چه

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.