دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دلمو بردی

ترانه زیبای حسین توکلی بنام دلمو بردی با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Hossein Tavakoli – Delamo Bordi With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دلمو بردی

♩♬ تکست ترانه دلمو بردی با صدای حسین توکلی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

ای وای دلم رفت
یهویی اومد و‌ دَر رفت
به خودم اومدم افتادم تو دامِش
یک دل نه صد دل
شدم عاشق و بی دل
ندیدم مثل خودم کسی بخوادش
چتری زدی عجب عطری زدی
مُردم از وقتی که دست بُردی تو موهات
وابسته شدم به تو دلبسته شدم
به دلم چشمای تو عشقو نشون داد
دلمو بردی چی به سرم آوردی
حق یک شهرو با خوشگلیت خوردی
بگو ‌من چکار کنم تا دل تو واشه
بروزترین سایت دانلود موزیک
مگه میشه کسی جز تو تو دلم جاشه
انقدر دلربا ندیدم تو دنیا
هیچکی باشه مثلت
کاش مثل خودم دلی باشه احساس تو‌ام
با خودم یکی باشه حست
چتری زدی عجب عطری زدی
مردم از وقتی که دست بردی تو‌موهات
وا بسته شدم به تو‌دلبسته شدم
به دلم چشمای تو عشقو‌نشون داد
دلمو بردی چی به سرم آوردی
حق یک شهرو با خوشگلیت خوردی
بگو‌من چکار کنم تا دل تو واشه
مگه میشه کسی جز تو تو دلم جاشه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

حسین توکلی دلمو بردی

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.